Table of Contents
kan het geluid niet opnemen, zeker hier niet plaatsen. Heb geen "slimme" telefoon. Geluid duurt ook te kort (badkameraccessoires etos). Het is niet constant. Hoed met een paar seconden op. Dan ratelt/pruttelt er wat en slaat de tapwaterdeel aan. Warm water knop staat al op 1. Gas/lucht verhouding is gemeten en goed bevonden
De leidingen in de ruimtes die ik niet warm hoef te hebben worden ook voorzien van isolatie, na inspectie van de leidingen. Er komt roest druipertjes door de verf heen. Verf wat er pas 5 maanden opzit. (leidingen waren rood geverfd, vorige bewoners moesten dit in een neutrale kleur verven) Zijn oude stalen leidingen met witte coat laag.
Water bijvullen en niet ontluchten NA plaatsen nieuwe radiator lijkt bijna een sprookje. Lieve schat, de nieuwe radiator moet nog geplaatst worden. Daar is het wachten op. Er is nog geen sprake van bij vullen - nisje badkamer. Dus dat sprookje bestaat ook niet. Ik zou eens alle radiatorren open zetten en de thermostaat op 30
Bedrijfsomschrijving Afkomstig van Mandemakers Keukens Mandemakers Keukens heeft de grootste en meest unieke keukencollectie van Nederland. In de 10 bijzondere showrooms van hét huis van keukens vindt u alle stijlen en opstellingen die u maar kunt bedenken. Hier kunt u zich urenlang laten inspireren door de meest bijzondere opstellingen, stijlen en merken waarbij iedere keuken in een complete interieur-setting is gestyled.
De dag erna kom je tot de conclusie dat je toch nog wel een paar vragen hebt. Die stel je dus zo snel mogelijk per mail, want de winkel was die dag dicht (led strip badkamer). Nu blijkt dat ze met het beantwoorden van je vragen best wel eens kunnen wachten tot je bedenktermijn net verlopen is, is dat even pech hebben! Bovendien blijkt die bedenktermijn wel heel kort, en (daar had je het in de winkel natuurlijk niet over), vanaf dat moment kost annulering 30% van de prijs waar je handtekening onder staat
Over dat soort zaken kun je gerust je ongenoegen laten blijken - wandbekleding badkamer. Je krijgt dan de volgende keer dat je langskomt om de laatste "details" van je keuken te bespreken iemand tot je dienst die de cursus "hoe laat je klanten die je genaaid hebt zich daar helemaal niet slecht over voelen?" net iets vaker heeft gevolgd dan de junior van dag 1
Bij de keuze voor onze keuken voelden we ons inmiddels best prima, maar bij de keuze van de verkoper allerminst. En geen verkoperscursus die daar verandering in brengt. De tekeningen van onze keuken klopten vaak niet. Wastafelkraan. Erg vaak. Gelukkig hadden we dat steeds zelf door, want ik weet niet hoe het anders in onze woning had gepast
In de winkel hadden we daar veel aandacht aan besteed, want we zijn behoorlijk verschillend van lengte, dus dat komt vrij precies. handdoek ophangen badkamer. Na plaatsing bleek de keuken meerdere centimeters te hoog, op bijna elk punt in het aanrecht (behalve op een plek ver achterin, waar je nooit staat). We hadden in de winkel de hoogte tot op de halve centimeter precies bepaald, dus een paar centimeter verschil is veel
Omdat ze zo super schappelijk waren kon echter de hele keuken best gratis verlaagd worden. Maar... als dat tot beschadigingen zou leiden, dan was dat wel mooi ons eigen probleem. Lelijke randen krijg je sowieso, die moesten we maar op de koop toe nemen. Waardeloos. Wat voor stekkerdozen er op het aanrecht kunnen is trouwens ook iets wat niemand lijkt te kunnen bedenken.
De aangeraden dozen leken echter erg moeilijk verkrijgbaar. We zaten dankzij de verkoper bijna zonder, met losse snoeren die uit het aanrecht staken. Gelukkig is dat nog op tijd opgelost door de secretaresse van de Mandemakers, die er meer verstand van bleek te hebben dan de verkoper zelf - badkamer schuifdeur. We hebben een mooie keuken nu, zonder meer
Reactie of foto toevoegen “Bestel je keuken elders” Wiger vrijdag 13 dec 2019 19 Mandemakers Zwolle Mijn advies: ga naar Mandemakers in Zwolle voor de creatieve ideeen en bestel je keuken buiten de Mandemakers groep (Regendouche). Vroeg in 2019 hebben wij onze keuken ontworpen in samenspraak met en besteld bij Mandemakers in Zwolle
Goede service en kloppende informatie. Bij levering bleek 1 ladefront niet te zijn geleverd conform afspraak. Ok, kan gebeuren. Planning met door Mandemakers aangestuurde installateurs werd al iets lastiger, maar lukte uiteindelijk wel. Bij installatie begon de ellende: Volledige afsluiting bovenkant kasten (ook de ondiepe) was niet gedaan. kit verwijderen badkamer. Zou worden hersteld bij nalevering ladefront na ca 4 weken
Gemeld bij klantenservice. Reactie: we kunnen een nieuwe opsturen dan kunt u hem zelf wel installeren en de oude opsturen. Ehh ???? Ooit gehoord van garantie? Mwah, we moesten toch begrijpen dat de bouwvak net was begonnnen en er dus geen monteurs beschikbaar waren. Maar, er kon wel iemand komen: 10 dagen later.
"Uiteindelijk opgelost door Quooker ipv Mandemakers. 2 weken na de geplande nalevering van het ladefront werden we gebeld: het door u bestelde front kan niet worden gemaakt - plankje badkamer. Ik heb nog uitgelegd wat je moet doen om het wel te kunnen maken, maar dat bleek niet te werken.Na veel discussie en geen enkel begrip van klantenservice uiteindelijk tot een oplossing gekomen
Deze week lekkage in de spoelbak. Opnieuw geen acceptabele medewerking om een en ander op een redelijke termijn hersteld te krijgen. "Het is erg druk en er komt een vakantie aan" Onze lekkage (lees onbruikbaarheid van de spoelbak) duurt dus bijna twee weken. Om toch tot een oplissing te komen, mochten we een lokale loodgieter vragen dit op te lossen.
Klantenservice zegt toe dit onderdeel op te sturen, en ook dat lijkt een week te duren. Ik ken geen enkel koeriersbedrijf dat een week nodig heeft om een afstand van minder dan 200km te overbruggen (badkamer ventilator plafond).Kortom: alles om de klant binnen te krijgen en het geld te incasseren en geen enkele kkantgerichtheid als het geld eenmaal binnen is
Reactie of foto toevoegen “Aanrechtblad 6 cm korter” Ronald Siemons zaterdag 10 apr 2021 21 Mandemakers Kaatsheuvel Ruim € 11000,- betaald voor een keuken welke incompleet werd geleverd en waarvan het aanrechtblad 6 cm korter werd geleverd dan dat op onze orderbevestiging stond vermeld. Nu sluit het blad dus niet aan tussen de muren.
Zo vertelde ons de verkoopster op basis van de ervaring die zij had met eerdere fouten van andere leveringen. Na alle papieren te hebben doorzocht bleek ons dat het blad tussen de periode van de aankoop en de aflevering vier keer was veranderd - badkamer pvc vloer - Keukenspoelbak. Na maanden met Mandemakers te hebben onderhandeld dan maar doorgegeven aan onze verzekeraar voor rechtsbijstand
Uiteindelijk hebben wij genoegen genomen met € 500,- compensatie want een rechtzaak daar hadden wij geen zin in. Wel werd ons door de verzekeraar verteld dat Mandemakers een harde noot is om te kraken en dat voor een schikking € 500,- toch wel het maximum bedrag is dat Mandemakers ooit betaald.
Dan gaan de mensen in de showroom helemaal nergens meer over. Je hoopt deze klantenservice niet nodig te hebben. Helaas bleek onze keuken al snel mankementen te vertonen. Er werd een kraan geleverd die bij aanraking met water direct uitsloeg. Dit gebeurde al drie maanden na plaatsing (infrarood verwarming badkamer). Verder liep het met de afzuiging niet goed en was er ook een montagefout
Helaas. Showroom mensen waarbij eerst alles mogelijk was bleken in een keer niet meer te gaan over de keuken die we hadden gekocht. Opmerkelijk. Thermostaatkraan bad. Wie dan wel? De klantenservice. Ok dan bellen we de klantenservice. Dat bleek uitdaging. Lang in de wachtrij- soms kwam je er helemaal niet doorheen. Dan maar mail sturen
Helaas ging de persoon die je aan de telefoon kreeg er ook steeds niet over en begon de hele riedel opnieuw. Uiteindelijk werd er een casemanager op gezet. Klinkt goed maar ook deze dame kwam beloftes niet na. Er werd een monteur-afspraak ingepland (radiator zwart badkamer). Monteur kwam nooit opdagen. Dus weer klantenservice gebeld en jawel weer ging daar enige tijd overheen
Knap staaltje werk om zo een klantenservice in elkaar te draaien. Casemanager heeft mooie praatjes maar is ook niet bij machten dingen op te lossen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd - badkamer laten plaatsen. Echt drama (Keukenspoelbak). Ik wil iedereen die overweegt een keuken bij Mandemakers te kopen zeggen: doe het alsjeblieft niet
Namen van mooie merken, betrouwbare merken zoals Siematic worden door Mandemakers zo door het slijk gehaald. Je zou eigenlijk Pfullendorf moeten laten weten wat er met hun mooie producten gebeurt (infrarood spiegel badkamer). Koop liever bij de kleinere speciaalzaken. Dan betaal je mss meer in het begin maar dan heeft men wel oog en oor voor jou als klant, is men bereid problemen op te lossen gewoon in de showroom
(Wij hadden deze echt binnen 2 dagen in huis bij een andere leverancier.)-De keuken werd op 27 september geleverd, bij aflevering viel de koelkast, waardoor hij kapot was. Deze moet nog vervangen worden.-Maandag 30 september werd de keuken geplaatst (badkamer stylen). er waren vele inmeet problemen waardoor de keuken op veel plekken aangepast moest worden.- Door deze inmeet fouten zijn de zijwanden weggelaten, keukenkast kon niet geplaatst worden omdat hij meer dan 16 cm te hoog was en het keukenblad was te klein
Navigation
Latest Posts
Badkamer Afzuiging Met Vochtsensor
Badkamer Spiegel Met Verwarming
Badkamer Hotel Chique